Hrana i zdravlje

Uključite batat u prehranu

Gastronomske mogućnosti i primjena korijena batata su brojne, upotrebljiv je od predjela do deserta, a jednako će se dobro uklopiti u jelovnik dojančadi, djece, gurmana zrele dobi, kao i osoba starije dobi. Također, predstavlja izvrsnu namirnicu za osobe s posebnim prehrambenim i medicinskim potrebama.
18. veljače 2014.

Znate li što je fleksiterijanstvo?

Sve je više ljudi koji koketiraju s vegetarijanstvom, deklariraju se kao vegetarijanci, ali zapravo povremeno jedu meso ili ribu. To su fleksitarijanci.
11. veljače 2014.

Nar ili "jabuka prepuna koštica"

Nar (Punica granatum) raste na grmu ili malenom drvu koje može narasti do 5-8 metara. Potječe s područja od Irana do Himalaja, a kultiviran je i uzgaja se na cijelom području Mediterana, uključujući i Armeniju još od drevnih vremena.
14. siječnja 2014.

Konačni zaključak za umjetno sladilo aspartam

Umjetna sladila predmetom su brojnih istraživanja koja kontinuirano donose nove spoznaje o sigurnosnom profilu i svojstvima pojedinih sladila. Činjenica je da oprez nije naodmet, te je preporučljivo ne prekoračivati dnevno dozvoljenu dozu umjetnih sladila.
07. siječnja 2014.

Zašto je dobro jesti ribu?

Preporuke kažu da bi u svrhu očuvanja zdravlja ribu trebali jesti barem dva puta tjedno, i to po 170 grama. Pri tome se barem jedna porcija treba sastojati od masne ribe, poput tune, lososa, skuše, haringe, srdele ili sabljarke. Ove vrste ribe sadrže najviše blagotvornih esencijalnih masnih kiselina.
31. prosinca 2013.

Prehrana zimi

Ulaskom u zimu broj svježih namirnica na našim jelovnicima neminovno se smanjuje, a tržnice nisu toliko šarene kao u drugim godišnjim dobima. Uz malo mašte i upoznavanja novih namirnica lako je obogatiti zimski jelovnik i učiniti ga zdravim, ukusnim i hranjivim.
18. prosinca 2013.

Začinite svoju zimu!

Začini su osušene aromatične biljke ili dijelovi biljaka koji se dodaju jelima kako bi ona bila ukusnija, ali i lakše probavljiva. Začini imaju blagotvorna svojstva, djeluju antibakterijski i antiseptički, stimuliraju imunološki sustav, a neki čak i zagrijavaju organizam. Stoga, slijedi top 5 začina koji će ovu zimu okrijepiti vaš duh i tijelo te pomoći vam odagnati bolesti, ali i melankoliju u prehrani.
10. prosinca 2013.

Važnost omega-3 masnih kiselina za buduće mame

Dobro je poznato da je trudnoća zahtjevan period stvaranja novog života i da je u to delikatno doba od iznimne važnosti da se buduća majka hrani raznoliko i uravnoteženo. Prenatalni dodaci prehrani koji osiguravaju adekvatne količine vitamina i minerala česti su na repertoaru trudnica, no rijetke su one žene koje paze na optimalan unos omega-3 masnih kiselina.
03. prosinca 2013.

Jeste li čuli za chia sjemenke?

Chia sjemenke zapravo su sjemenke biljke Salvia hispanica, koja potječe iz središnjeg i južnog Meksika i Gvatemale. I danas se koristi na spomenutim područjima, a sjemenke se melju ili koriste cijele za pripremu hranjivih napitaka i služe kao vrlo zanimljiva namirnica koja je svoj put pronašla i do naših trgovina.
19. studenog 2013.

Aronija – zanimljiva biljka s pedigreom

Supervoće je velika kategorija egzotičnog i nama manje egzotičnog voća posebno bogatog antioksidansima. U tu se veliku skupinu ubrajaju egzotične voćke kao što su goji, noni, mangosteen, acai, aronija, acerola, ali i tamno bobičasto voće i nama dobro znani nar. Ipak, po popularnosti u posljednje vrijeme prednjače acai, goji i aronija.
12. studenog 2013.
Prikazujem rezultate 31-40 (od 51)
 |<  <  1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6  >  >| 

Arhiva