Održan komunikacijski seminar ''Kršćanski glas u medijima''

Sakupljena nova znanja itrebala bi pridonijeti razvoju kreativne platforme za nove ideje i nove načine prenošenja i svjedočenja vjere.
Autor: Tiskovni ured Splitsko-makarske nadbiskupije/Laudato/M.P. Photo: Tiskovni ured Splitsko-makarske nadbiskupije nedjelja, 02. srpnja 2017. u 17:21

Dvadeset polaznika različitih profesija sudjelovali su u prvom komunikacijskom seminaru koji je organizirao Franjevački institut za kulturu mira o temi ''Kršćanski glas u medijima'' od 26. do 30. lipnja u Splitu. Među polaznicima bili su voditelji udruga kršćanske provenijencije, predstavnici crkvenih ustanova, medijski djelatnici, svećenici i redovnice iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine.
 
Program seminara osmislili su stručnjaci za komunikologiju profesori Danijel Labaš i Igor Kanižaj sa Sveučilišta u Zagrebu. S polaznicima su radili i Jerko Valković (Hrvatsko katoličko sveučilište), Franjo Skoko iz Millenium promocije, te Tamara Gazdić Alerić i Marko Alerić, koji su vodili radionice jezično-stilskih vježbi.

Sakupljena nova znanja i iskustvo predavača trebala bi pridonijeti razvoju kreativne platforme za nove ideje i nove načine prenošenja i svjedočenja vjere u javnome i medijskom prostoru, te se na taj način uklopiti u crkvenu ideju nove evangelizacije naše kulture i društva. To je polaznicima poželio i prorektor Sveučilišta u Splitu prof. dr. Boris Maleš, prenijevši nazočnima pozdrave rektora Sveučilišta.

Program se sastojao od više modula kojima se temi pristupilo kroz različite perspektive: odnos medija i vjere, oblici komunikacije u javnom nastupu, komunikacija s medijima, komunikacijske vještine i medijski jezik. Kroz predavanja, radionice i projekcije filmova, koje su bile popraćene raspravom i analizom polaznici su ne samo stekli uvid u prisutnost i utjecaj medija, nego bi trebali biti osposobljeni za javno zastupanje humanističkih i vjerskih vrjednota te stjecanja kritičkog odnosa u odabiru medija i načina kako u njima nastupati.

Predavači su, između ostaloga, naglasili važnost pozitivnoga stava prema medijima, odnosno otvorenosti Crkve prema javnosti što uključuje: iskrenost, transparentnost i jasnoću kako bi što uspješnije prenijela svoju poruku i komunicirala sa suvremenim svijetom.

Krajnji je cilj ovoga projekta poboljšati predstavljanje Crkve i katoličkoga nauka u medijima, kako u informativnim rubrikama i programima, tako i u radijskim i televizijskim raspravama i općenito u javnome prostoru.

Sam seminar sigurno će biti doprinos novoj evangelizaciji, te pomoći katoličkim vjernicima, tj. Crkvi da izravno progovori našoj suvremenoj kulturi načinima koji su razumljivi današnjem čovjeku i njegovom senzibilitetu, kazao je Danijel Labaš dodavši da je važna 'krepost odvažnosti izlaska u javnost'.
 
Dr. Kanižaj je zaključio da će 'Crkva uvijek biti među tri institucije kojima se najviše vjeruje'. Na kraju seminara potpredsjednik Instituta fra Bože Vuleta podijelio je svim polaznicima diplome.


Da biste komentirali, prijavite se.