Televizija Naše Gospe od Aparecide

TV Aparecida emitira već 10 godina te je jedna od 8 katoličkih televizija u Brazilu, a cilj joj je širiti pobožnost prema zaštitnici Brazila Gospi od Aparecide.
Autor: Laudato/N.B. Photo: Laudato ponedjeljak, 12. listopada 2015. u 08:44

U načelu, program TV Aparecida se temelji na edukaciji kako bi utjecao na živote ljudi raznih dijelova društva, s ciljem promicanja obiteljskog života kako bi brazilske obitelji bile nositeljice i promicateljice etičkih, obrazovnih, kulturnih i socijalnih vrijednosti.    

Svojim programom slave vjeru te nude preko 40 programa raznolikog sadržaja od sporta, vijesti, kulture i obrazovanja do filmova, zabavnih emisija i sadržaja za djecu.

Surađuju s velikim svjetskim studijima kao što su Universal, Sony i Fox s time da posebnu pažnju posvećuju izboru filmova, emisija za djecu i serija kako bi osigurali kvalitetnu, prikladnu i zdravu zabavu i sadržaj za sve uzraste, s posebnim naglaskom na obitelji.

Trenutačno se 50% programa TV Aparecida prikazuje u HD tehnologiji te je njezin signal dostupan u svim većim gradovima Brazila, a svojim se sadržajem i kvalitetom programa ističu među 14 najvećih televizija u Brazilu.

Također, ravnatelje programa TV Aparecida, otac William Betonio, ljubazno je odgovorio na naša pitanja o televiziji i njezinom radu.

1. Možete li nam reći koja je povijest odnosa između Gospe od Aparecide i Aparecide TV?

Pobožnost Gospi od Aparecide traje gotovo 300 godina. Tijekom tok razdoblja, pobožnost se širila i postala je prihvaćena u cijelom Brazilu. Otkako misionari Redemptoristi od 1894. godine pastoralno skrbe nad svetištem i hodočasnicima, koristili su masovne medije. 1900. godine  pokrenuli su novine Santuário de Aparecida. 1951. godine, nakon što su dobili odobrenje vlade, pokrenuli su Radio Aparecida. Danas Radio Aparecida odašilje svoj signal kratkovalno te na AM i FM valovima. TV Aparecida je rođena 2005. godine kako bi širila pobožnost Našoj Gospi. 2010. godine pokrenuli smo A12 katolički portal za vijesti i drugi sadržaj iz Nacionalnog svetišta te svih masovnih medija iz Aparecide. Na taj način je svim masovnim medijima u Aparecidi cilj širiti pobožnost Našoj Gospi.

2. Kako to da ste započeli emitirati kad u Brazilu već postoji 8 katoličkih televizija?

Zapravo, postoji više od 8 katoličkih televizija u Brazilu. Postoji mnogo manjih, regionalnih TV postaja. Razlog pokretanja TV Aparecide je objašnjena pobožnošću Našoj Gospi od Aparecide, koja je zaštitnica Brazila. Aparecida je jedan on najvažnijih brazilskih vjerskih središta, koje je ugostilo, osim trojice Papa, i Biskupsku konferenciju Latinske Amerike te godišnje ugošćuje Brazilsku biskupsku konferenciju. Možemo reći da su brojnost hodočasnika, njih 12 milijuna godišnje, najvažniji događaji Crkve u Brazilu, koji se događaju ovdje, te poruka Evanđelja koja se ovdje kvalitetno predaje, razlozi prisutnosti katoličke televizije u Aparecidi.

3. Koje je vaše poslanje u medijima i koji je vaš cilj?

Sve više i više uočavamo potrebu da Crkva bude prisutna u svim medijima. Kao katoličkoj komunikacijskoj grupi, cilj nam je evangelizirati pomoću masovnih medija.

4. Kako vaš radni dan izgleda? Imate li neki molitveni red u vašem uobičajenom radnom danu?

Svi koji radimo u ovom mediju smo svećenici te smo na službu evangelizacije u  Nacionalnom svetištu. Raspored programa TV Aparecide slijedi glavne događaje Nacionalnog svetišta, ponajviše molitvene dijelove. U životu naše zajednice imamo vlastiti raspored, no taj raspored također ovisi o planu rada radija i televizije.

5. Kako se mi možemo poboljšati ili kako možemo postati uspješniji medij u službi evangelizacije?

Vjerujem kako moramo više pozornosti obratiti na nove načine komuniciranja. Također je poželjno proučavati i analizirati kako komercijalni masovni mediji dopiru do svog gledateljstva jer je to gledateljstvo također i naše. Mislim da je nužno biti puno više predan proizvodnji sadržaja jer, osim što smo prisutni u svijetu masovnih medija, važno je ponuditi proizvod koji je kvalitetan.

 

Da biste komentirali, prijavite se.