Kurikulum - smisao prosvjeda?

Prava istina je da konsenzus oko reforme postoji i nitko je ne planira i neće zaustaviti, ali ono oko čega se brojni znanstvenici i građani ne slažu jest sadržaj.
Autor: Josip Ulić/Laudato Photo: pixabay.com/free photos subota, 04. lipnja 2016. u 06:40

Jučer smo u Hrvatskoj imali jedan od najapsurdnijih prosvjed od osnutaka države. Naime, prosvjedovalo se protiv ukidanja kurikuluma kojeg nitko ne želi ukinuti. Stoga se s pravom možemo upitati: „Tko je ovdje lud“? Da, nitko nije protiv reforme, tako da je ovo stvarno jedan apsurd. Konsenzus oko reforme postoji i nitko je ne planira i neće zaustaviti, ali ono oko čega se brojni znanstvenici i građani ne slažu jest sadržaj. Sadržaj sadašnjega kurikuluma valja i treba obraditi i doraditi. Svaki razuman čovjek koji zna čitati, a pročitao je neke sadržaje kurikuluma može vidjeti da tu nešto ne štima. Onima kojima je stalo do Hrvatske države i budućnosti djece trebaju ostati slijepi i zatvoriti uši pred ovakvim populizmom neistina. Stvari treba sagledat realno, treba pročitati recenzije znanstvenika, to se ne smije zanemariti, a one su vrlo kritični nastrojene prema današnjem sadržaju kurikuluma. Neka se nastavi raditi, ali ne smijemo biti robovi totalitarističkih istina i isključivih skupina kojoj nitko ne smije ništa kazati, kojoj se nitko ne može pridružiti, u koju nitko ne može ući. Ma pustite znalce da rade svoj posao i nemojte obmanjivati javnost s političkim spinovima. Svi smo za reformu samo treba biti pametan u odabiru, obradi i doradi sadržaja iste. Ne mogu recenziju sadržaja raditi autori sadržaja, to je protiv svake znanstvenosti, recenziju treba radit netko drugi.

Brojni prosvjednici nisu mi jasni, s jedne strane kažu da ne znaju što je u sadržaju, da ga nisu čitali, ali s druge strane oni prosvjeduju. Pitam se po čijem nalogu prosvjeduju, ili to čine zato što im je mozak ispran političkim i medijskim spinovima? Neke točke se trebaju naglasiti:

  1. Oni prosvjeduju protiv ukidanja nečega što se ne planira ukinuti.

  2. Oni (čast iznimkama) prosvjeduju za reformu i kurikulum koju uopće nisu dobro proučili.

  3. Oni ne žele uključiti neke znanstvenike i proširiti ekspertnu skupinu jer isti imaju drugačije mišljenje od njih.

 
Dosta je više isključivosti i pokušaja ušutkavanja neistomišljenika.

Zbog svih navedenih razloga, ali i brojnih drugih nije teško zaključiti kako je ovo zapravo bio prosvjed protiv vlade, ali i protiv istine jer svi žele reformu, samo je sadržaj upitan. Pod krinkom djece, oni koji bi uskraćivali pravo na život, jučer su prosvjedovali za budućnost djece, odnosno protiv vlasti. Prosvjed im je zapravo poslužio kao trojanski konj, ispod kojeg su se skrili brojni totalitaristi.

Jučer su voditelji reforme bili neuhvatljivi, danas su neshvatljivi.

Potrebna nam je jedna realna i zdrava prosudba, a nije lako jer je sve puno manipulatora (ljudi) i spinova (poruka) koji nam stvarnost i istinu žele predstaviti i nametnuti na totalitaristički isključiv način.

Prava istina je da konsenzus oko reforme postoji i nitko je ne planira i neće zaustaviti, ali ono oko čega se brojni znanstvenici i građani ne slažu jest sadržaj. Naime, sadržaj sadašnjega kurikuluma valja i treba obraditi i doraditi, a da bi se to dobro odradilo potrebno je proširiti ekspertnu skupinu.


 

Da biste komentirali, prijavite se.
Ivan Tomas Zelić - 2.6.2016. 23:10:21 Prijavi abuse
Ne bi li onda bilo još korisnije da se i autor ovog članka malo više potrudi i pokuša čitateljima laudata, barem unekolike pojasniti sadržaj "sadržaja reforme" kurikuluma? Ono što je i.o. bitno, odnosno najbitnije svima za znati (glede prijedloga reforme), a što se može naći (čak) i na pojedinim boljim i čestitijim blogovima i sličnim internetskim medijima. Izvolite dva konkretna primjera koja vam u tu svrhu mogu dobro poslužiti:
1.- https://plus.google.com/+DonQuijotNL/posts/KriQhDG3Qnq
2.- https://plus.google.com/+DonQuijotNL/posts/7VkBH7eutxs

Ivan Tomas Zelić - 2.6.2016. 21:10:31 Prijavi abuse
Ne bi li onda bilo još korisnije da se i autor ovog članka malo više potrudi i pokuša čitateljima laudata, barem unekolike pojasniti sadržaj "sadržaja reforme" kurikuluma? Ono što je i.o. bitno, odnosno najbitnije svima za znati (glede prijedloga reforme), a što se može naći (čak) i na pojedinim boljim i čestitijim blogovima i sličnim internetskim medijima. Izvolite dva konkretna primjera koja vam u tu svrhu mogu dobro poslužiti:
1.- https://plus.google.com/+DonQuijotNL/posts/KriQhDG3Qnq
2.- https://plus.google.com/+DonQuijotNL/posts/7VkBH7eutxs