"Uskrs kao vijest"

"Uskrs online" naziv je biblijsko-povijesnog projekta koji su na Cvjetnicu pokrenuli Focus online i katholisch.de - službeni mrežni portal Katoličke Crkve u Njemačkoj. "Nasuprot čokoladnim zečićima i šarenim pisanicama" opet mora doći u prvi plan srž najvažnijega kršćanskog blagdana, istaknuo je voditelj katholisch.de portala David Hober u Bonnu. Slogan kampanje je "Uskrs kao vijest".
utorak, 03. travnja 2012. u 00:00

"Uskrs online" naziv je biblijsko-povijesnog projekta koji su na Cvjetnicu pokrenuli Focus online i katholisch.de - službeni mrežni portal Katoličke Crkve u Njemačkoj. "Nasuprot čokoladnim zečićima i šarenim pisanicama" opet mora doći u prvi plan srž najvažnijega kršćanskog blagdana, istaknuo je voditelj katholisch.de portala David Hober u Bonnu. Slogan kampanje je "Uskrs kao vijest".

Glavni urednik Focus onlinea Daniel Steil u Münchenu je istaknuo da su akciju htjeli nazvati spomen činom, što Uskrs zapravo jest. Pri tome se želi biblijske temelje Uskrsa predstaviti "modernim sredstvima na jasan i razumljiv način". Između Cvjetnice i Uskrsnog ponedjeljka biblijski događaji obradit će se novinarskim stilom. Tako će se na odgovarajući način prikazati događaji od Isusova ulaska u Jeruzalem do njegove osude, razapinjanja i uskrsnuća.

Usporedo s tim katholisch.de prezentirati će izvorne tekstove iz Biblije, obogaćujući ih Focusovim porukama te slikama i tekstovima Stephena Wahla bivšeg voditelja emisije "Riječ za nedjelju". Projekt nudi "veliku priliku da se mnogi ljudi uvedu u duhovnu dimenziju Uskrsa", rekao je Hober.

U prvim tekstovima, objavljenima na Cvjetnicu, obrađen je Isusov ulazak u Jeruzalem putem prekrivenim palminim granama. Palmine i maslinove grančice tradicionalno se sljedeće godine spaljuju na početku korizme, a njihovim pepelom posipaju se glave vjernika na pepelnicu.

Izvor: IKA

Da biste komentirali, prijavite se.