Ante Lučić: ''Riječ 'poduzetnik' ukorijenila se kao nešto negativno''
''Poduzetništvo u Hrvatskoj: trendovi, prilike i predrasude'' bila je tema emisije 'Izdvojeno'.
U večerašnjoj emisiji 'Izdvojeno' govorilo se o trendovima u poduzetništvu, preduvjetima za njegov rast, poduzetničkoj klimi u Hrvatskoj, ali i svim predrasudama i preprekama s kojima se ono susreće.
Gosti u emisiji bili su Ante Lučić, poduzetnik; Fran Reizl, direktor marketinga 'Reizl Chocolates'.
– Riječ 'poduzetnik' ukorijenila se kao nešto negativno. Negativno shvaćanje poduzetništva se, dakako, mijenja. Razlikuju se gospodarstvo i poduzetništvo. Poduzetništvo je više izloženo tržištu, dok su gospodarstvenici vezani uz državu i fondove te im je kao takvima lagodnije poslovati – istaknuo je Lučić.
Napomenuo je kako javni i privatni sektor trebaju ostvariti dijalog upravo zbog onih koji mogu međusobno poslovati na pošten i pravedan način, ističući kako bi drukčija strategija bila u tome da se istakne vraćanje u domovinu, a ne odlazak iz nje.
– Dakako, otići raditi u drugu državu s ciljem stjecanja novih znanja i iskustava koja će koristiti pri povratku u vlastitu zemlju, način je da se podeblja konkretni ljudski kapital – rekao je Lučić.
Istaknuo je kako je korisno razvijati svoje talente i znanja u području koje ti najbolje odgovara, bez potrebe da budemo najbolji u svakome od njih.
– Ocjene već odavno nisu realan pokazatelj znanja, jer učenici s iznimno visokim prosjekom ocjena ne uspijevaju upisati najbolje rangirane škole. Poanta je da učenik i dalje uči i da se kontinuirano razvija. Naglasak treba biti na učenju, inoviranju, eksperimentiranju i stjecanju znanja – istaknuo je.
Fran Reizl, direktor marketinga 'Reizl Chocolates', objasnio je da su obiteljske i etničke vrijednosti samih čokolada ono na što je stavljen naglasak. Noviteti koje će uvesti ciljaju i na naše i na strano tržište. Pandemija je iskorištena za napredak, uza sve izazove koje je donijela, a plodovi njihova rada već su tu, bez obzira na brojne poteškoće.