Izvrsni ljetni rezultati Laudato TV-a
Rezultati gledanosti u kolovozu i srpnju pokazuju da ova obiteljska televizija ima vjernu publiku.
![](/sites/default/files/styles/emisija_cover_1140x620/public/2023-09/DFASHDFLKAJHSDLFKJHASDF%20%281%29.png?itok=dDyVa1a5)
Tijekom ljetne sezone, koja se ne smatra najboljom za televizijske kanale, Laudato TV čvrsto zadržava svoju publiku.
Vjerno praćenje programa ove televizije pokazuju podatci gledanosti za kolovoz u kojemu je obiteljska televizija u ukupnoj populaciji u udarnom terminu bila najgledaniji nenacionalni tzv. pay TV kanal u monitoringu.
U cijelome danu u kolovozu Laudato TV bio je drugi najgledaniji pay TV kanal. Najgledanije emisije Laudato TV-a u kolovozu bile su Krunica Božjeg milosrđa s 29.178 gledatelja, emisija In Familia Dei s 25.608 gledatelja, izravni prijenos iz Pleternice s 22.150 gledatelja te snimka Progledaj srcem: Neka vatra siđe! s 21.950 gledatelja. Najgledaniji time slot, odnosno vremenski interval Laudato TV-a onaj je između 18 i 20 sati.
I u srpnju Laudato TV zabilježio je izvrstan rezultat, kada je bio drugi najgledaniji nenacionalni TV kanal u udarnom terminu. Najgledanije emisije Laudato TV-a imale su još bolje pojedinačne rezultate – Krunicu Božjeg milosrđa gledalo je prosječno 37.189. gledatelja, Zlatne savjete njih 35.436, emisiju Klub prijatelja 35.371 i In Familia Dei 34.728.
U jesenskoj shemi ova obiteljska televizija donosi novitete kojima želi privući još mlađu publiku, emisiju za mlade Generacija + o izazovima današnjice za mlade, emisiju o roditeljstvu Mame pitaju, emisiju o prirodi Hrvatske Biseri prirode te niz novih dokumentarnih naslova u stranom programu.
Izvor: AGB Nielsen Media
Ciljna skupina: 4+
Razdoblje: 01. 7 – 31. 8. 2023.